Wij gebruiken cookies om je ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we je toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Verzending en bezorging
Bij Paper Dreams staan wij voor een razendsnelle levering. Dat wil zeggen, als u de bestelling plaatst voor 15:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat uw order dezelfde dag bij ons de deur uit gaat. Orders geplaatst na 15:00 uur zullen de volgende werkdag in behandeling genomen worden. Als de order verzonden wordt ontvangt u hiervan een track & trace code.
Levering in Nederland en België
Klanten in Nederland en België kunnen er vanuit gaan dat hun bestelling snel geleverd wordt. Als uw bestelling eenmaal weg is uit het magazijn, kunt u het de volgende werkdag al verwachten. Uw bestelling wordt goed verpakt in stevige omdozen, en grotere bestellingen worden per pallet verstuurd. Besteld u een display, dan krijgt u deze ook op een pallet aangeleverd om eventuele breuk of beschadigingen te voorkomen.
*Bij het plaatsen van een bestelling kunt u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden.
Bezorging op zaterdag
Helaas is het nog niet mogelijk om een zending aan te bieden op zaterdag. Hier wordt door ons en onze vervoerder hard aan gewerkt, zodat we u ook op de zaterdag van dienst kunnen zijn. Bestellen op een zaterdag kan natuurlijk wel.
Afhalen in ons magazijn in Zwolle
Woont u in de buurt van Zwolle en haalt u uw bestelling liever op, op een moment dat het u goed uitkomt, dan kunt u dit vermelden bij uw order of anders even contact opnemen met de klantenservice. Als u daarbij aangeeft wanneer u graag langs wilt komen, dan zorgen wij er voor dat uw order in het magazijn voor u klaarstaat. Meer weten over Paper Dreams? Lees hier alles over ons!
Gratis verzending vanaf €300,-
Orders vanaf €300,- worden gratis bij u geleverd. Voor bedragen daaronder gelden de volgende order- en handelingskosten:
• €15,- orderkosten bij bestellingen tot €200,-
• €7,50 orderkosten bij bestellingen tussen de €200,- en €300,-
Orders onder de €100,- worden niet in behandeling genomen. Uiteraard kunt u de order dan aanvullen tot u het drempelbedrag heeft bereikt.
Artikelen retourneren
Heeft u een beschadigt, kapot of verkeerd artikel ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw vertegenwoordiger.